RSS

30 June 2009

REVENIRE

alina nascuta pe 4 feb 1981 ora 15.cate casatorii voi avea?

Iulian Buna Liliana, as vrea sa stiu cand ai putea sa imi analizezi harta natala-cred ca am zis bine, ultima data mi-ai spus ca ai nevoie si de ora nasterii pe care eu nu o stiam.

Reiau dintr-o postare anterioara:

"Cei care beneficiaza de servicii complexe gratuite (chiar si de horoscop personalizat) rareori apreciaza ceea ce primesc. Este in firea omeneasca sa fie asa. . .. Prin urmare ar fi o pierdere de timp si pentru mine si pentru ceilalti ca toate serviciile sa fie gratuite: studiez o harta natala cel putin o ora inainte de a o discuta. (Din acest motiv am hotarat sa nu mai raspund vizitatorilor blogului meu care vin cu solicitari astrologice/de horoscop care nu ii intereseaza decat pe ei insisi.)"

0 comments: